۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

استفتا از مراجع قم: ‌تحت چه شرايطي مي توانم از مسلماني خود استعفا دهم؟

مراجع محترم آقايان نوري همداني،‌ صافي،‌ سبحاني،‌ شبيري،‌ عزالدين زنجاني،‌ جوادي املي و ...

با سلام. در آستانه ميلاد حضرت قائم ع، چهلمين روز شهادت جمع كثيري از جوانان بيگناه ايراني را به دست نظام مقدس اسلامي تسليت مي گويم. و از اظهار همدردي شما! با مسلمين ايراني (نه فلسطيني) تشكر مي نمايم.

حضرت آيت الله!
از لسان شما و رسانه هاي حكومتي،‌ در طول تاريخ! مكتب اجتهاد و تشيع، ملجا مردم و باعث تشخيص سره از ناسره بوده است در روزهاي فتنه!
بي گمان شما هم با حقير موافقيد كه اين روزهاي روزهاي فتنه است و تشخيص حق از ناحق چندان ساده نيست.
اكنون از يك سو با "نظام مقدس اسلامي" روبرو هستيم كه تمام راههاي اصلاح و اعتراض بر مردم را بسته و به نام اسلام دروغ مي گويد، آدم مي كشد،‌ حق را ناحق مي كند، ابوغريب كهريزكي مي سازد،‌ شكنجه مي كند، اعترافعاي خلاف اراده و عقل مي گيرد،‌ تهديد مي كند و ...
از سوي ديگر با سكوت سنگيني از سوي شما و دفاتر ساير مراجع معظم مواجهيم.
سكوت شما به عنوان مناديان دين اسلام، اين ظن و گمان را در ذهنها متبادر مي كند كه نكند اين دروغگوييها، ظلمها،‌ آدمكشيها،‌ ارهاب مردم،‌ اعتراف كِشي ها و ... جزئي از ماهيت اسلام است. اسلامي كه در آن قتل و تجاوز و دروغ مشروع است ولي "الله اكبر گفتن،‌ زيارت قبور و حق خواهي و آزادي طلبي" مي شود بر پا ساختن مسجدي به نام ضرار!

شما به عنوان عالِم اسلامي كه قرار بود از ديدن ظلم بر پيرزن يهودي جان تهي كنيد امروز به راحتي در برابر قتلها و دروغها و ... خاموش شده ايد و يا عملا و قلما آنها را تاييد فرموده ايد! نمي دانم شايد موضع شما درست بوده و اين سكوت،‌ خود،‌ از "لوازم اجتهاد در بستر زمان" باشد!
من نمي توانم معتقد به "اسلامي" باشم كه امروز در اين كشور به مردم و جهانيان ارائه مي شود و متاسفانه گويي مورد تاييد جناب عالي نيز هست! لذا بفرمائيد تحت چه شرايطي مي توانم از اين اسلام و مسلماني استعفا دهم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر