۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

"آقای شریعتمداری! اگر سربازان ولایت، به دخترت تجاوز کرده بودند، حاضر بودی آن را جار بزنی؟




حسین شریعتندار (شریعتمداری)، که رسما ریاست ستاد هماهنگی کودتا چیان برای " شکنجه، اعتراف گیری و کیفر خواست نویسی" برعهده دارد از نامه کروبی به هاشمی رفسنجانی بر افروخته است که او دروغ می بافد. اگر او راست می گوید اسناد تجاوز سربازان ولایت و امامت (امام زمان) به دختران و پسران را نشانمان دهد تا باور کنیم!
یکی نیست از این احمق بپرسد وقتی در بازداشتگاههای خامنه ای (مُدَّ ضِلالُه! : مستدام باد گمراهی اش)، برای "استمرار حکومت شیطانی ولایت فقیه!" جوانانی مانند کامرانی و روح الامینی به سادگی کشته می شود، آیا "ازاله بکارت دوشیزگان" به جرم تلاش برای "براندازی نظام اسلامی" دور از ذهن خواهد بود؟

آقای شریتعندار! اگر خودت باشی راضی به کدام سرنوشت خواهی بود؟ تو را بکشند یا چنان از معقدت مورد عنایت سربازان مخلص قرار بگیری که زخم و زیلی شوی؟

با تاسف، این فجایع در شرایطی انجام می شود که خانواده ها پس از یکی دو ماه حتی نمی دانند فرزندشان را کدام نهاد بازداشت کرده و به کدام سیاه چاله برده اند! کشتار و تجاوز در بازداشتگاههایی صورت می گیرد که نه قوه قضاییه اطلاع دارد کجاست و نه وزارت اطلاعات!
ماموران متخلف هم با آگاهی از این امر، به راحتی اعمال شنیع خود را به نام "دفاع از نظام و اسلام" انجام می دهند.
نحوه اعتراف گیری بازجویان خامنه ای از "همسر سعید امامی" را در یوتیوب ببینید تا به گوشه ای از خلقیاتِ کثیف ذوب شدگان در "حماقت ولایت فقیه" پی ببرید. افرادی روانی و غرق در شهوت و سکس و شناعت به نام بازجو و اعتراف گیر! تصور بفرمایید چنین افرادی با "ابطحی " و "عطریانفر" چه کرده اند و چه به آنها گفته اند!
پاسبانان کودتاچی با اعتقاد عمیق به اینکه "حفظ نظام از اوجب واجبات است"، حجت تامه شرعی برای هر جنایتی را ازپیش در دست دارند. می توانند برای تادیب زندانی و اعتراف گیری شکنجه کنند، آدم بکشند و به دختران مردم در سیاهچاله های بی نام و نشان تجاوز نمایند و در نهایت قربانیان و خانواده هایشان را از عواقب هر شکایت و پیگیری بترسانند.

گویا ح. شریعتمداری و افراد همفکرش خود را به خریت زده و نمی دانند که در چه "زندان بزرگی به نام جمهوری اسلامی" زندگی می کنیم!
اما یک سوال ساده تر:
آقای شریعتمداری! اگر سربازان امام زمان به دخترت تجاوز کرده بودند، خاضر بودی او را کولت کنی و از این پزشکی قانونی به آن پزشکی قانونی ببری و بعد در دادگاه جلو قاصی بنشینی و نحوه تجاوز به دخترت را شرح دهی؟

بیگمان تقدیر الاهی روزی بر این خواهد بود که امثال شریعتمداری، درد مادران و پدران داغدار را بچشند. دنیا دار مکافات است. روزی خاوهد رسید که این سرمستی شریعتمداری و ... تبدیل به داغ و گلوله و اندوه شود. آن روز دیر نیست!


حاضر بودی او را به عنوان مدرک جار بزنی؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر