۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

به نماز جمعه بیایید حتی نماز نخوانان، غیرمسلمانان و شهرستانیها، پخش سی دی "ایران سبز" در نماز جمعه با جلد حاج منصور ارضی!


1- مگر نه اینکه خامنه ای گفت "تفکرات احمدی نژاد بیشتر از هاشمی به من نزدیکتر است"، پس بیایید با رفتن به نماز جمعه نشان دهیم که ما تفکر هاشمی را بیشتر از "خامنه ای" و "احمدی نژاد" قبول داریم. شاید خامنه ای تکانی بخورد. لطفا آنهایی هم که اهل نماز نیستند بیایند و در میان سبزه های بلوار کشاورز و پارک لاله برای هواخوری تا زمان برگزاری تجمع، آماده بنشینند. حتی اگر شده دوستان از شهرهای دور و نزدیک هم به تهران بیایند. دوستان غیر مسلمان هم بیانید در تجمع پس از نماز شرکت نمایند (نماز حدود ساعت 2 بعد ازظهرتمام می شود). راهپیمایی آرام بعد از نماز جمعه به سمت آزادی یا هر جای دیگر می تواند بسیار معنی دار باشد... اهمیت این نماز جمعه بیشتر از نماز جمعه 29 خرداد خامنه ای است. فررصتی برای زنده کردن دوباره جنبش. من خودم حتما حتما شرکت می کنم حتی اگر بخواهند این شرکت مرا پای نظام، اسلام، خامنه ا، احمدی نژاد یا هاشمی یا هر چیزدیگری بگذارند . ... پس لطفا بالانشینهایی که حتما به نماز جمعه می روند، مثبت دهند تا تخمینی از میزان مشارکت بدست آید. در ضمن اگر در دقایق پایانی "امام جماعت" را عوض کردند، باید همگی صفهای نماز را خالی کنیم و شروع به راهپیمایی در خیابان نمائیم.

2- جهت آگاه سازی نمازگزاران سنتی تهرانی از وقایع اخیر و نیز دست به دست شدن سی دی "ایران سبز" در میان مردم عادی تهران، که اکثرا از مناطق جنوبی و حاشیه شهر به نماز جمعه می آیند، پیشنهاد می کنم سی دی ایران سبز به طور رایگان در نماز جمعه توزیع گردد. برای جلوگیری از جلب توجه توسط ماموران می توان روی آن برچسبهایی از عکس خامنه ای یا "سعید حدادیان، یا "حاج منصور ارضی چسیاند. و رویشان نوشت: "گلچین دعاهای اسلامی " یا "نوحه های حدادیان: شبهای رمضان "87، "نوحه های حاج منصور ارضی: شبهای رمضان87. یا "تذکرات اخلاقی استاد اخلاق حضرت آیت الله .." و چیزهایی شبیه این. البته در فایل ابتدایی فیلم توضیح دهید که به دلیل ترس از ماموران حکومت مجبور به چنین پلیتیکی شده اید و عذر خواهی کنید.
چون من سابق بر این در همین فازها بود ه ام! بخوبی می دانم که خرید و فروش این گونه سی دی ها در مقابل نماز جمعه و مهدیه تهران در روزهای نزدیک به ماه رمضان شدت می گیرد. برای چاپ ارزان قیمت جلد سی دی هم می توانید به مغازه های پاساژ مهستان در خیابان کارگر جنوبی، نرسیده به میدان انقلاب مراجعه کنید. در هنگام توزیع سی دی ها نیز می توانید از نوجوانان دستفروش در اطراف نمازجمعه با دادن چند هزارتومان استفاده کنید و خودتان چند متز آنطرفتر بر کارش نظارت نمایید. این کار را می توان در همه هفته های در نمازجمعه استفاده کرد. برای جلوگیری از ظنین شدن مردم حتی می توانید قیمت ناچیزی در حدود 100 یا 200 توامن هم برای هر سی دی بگیرید....

۲ نظر:

  1. همه گونه روشهای ابتکاری اکیدا توصیه میشود:

    1. بردن پلاکارد احمدینژاد که وقتی لایه ی رویی کنده شود عکس میرحسین را ببینی

    2. پوشیدن لباس سبز زیر لباس مشکی

    3. قایم کردن شال سبز زیر چفیه

    4. بردن بادکنک سبز و باد کردنش وسط نماز

    5. بردن پلاکارد احمدینژاد روی پلاکارد سبز و خط کشیدن روی عکسش وقتی از ایست بازرسی گذشتید

    6. بردن پرچم ایران و لوله کردن آن بصورتی که فقط قسمت سبزش معلوم باشد

    شما هم فکر کنید و ایده بنویسید

    پاسخحذف
  2. الله اکبر خامنه ای رهبر

    پاسخحذف