۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

تذکر فوری و جدی: کسانی که روز جمعه می آیند حتما خود را داخل جمعیت و صفوف نمازگزاران کنند



من قبلا به اشتباه گفته بودم که مردمی که به هر دلیل نمی خواهند در نماز باشند (نمازنخوانان، اقلیتهای مذهبی، مخالفان هاشمی و ...) می توانند در پارک لاله یا منزل یا کوچه های اطراف دانشگاه تهران تا پایان نماز بمانند و بعد از پایان نماز به جمعیت نمازگزار در محدوده دانشگاه برای راهپیمایی انتهایی مراسم بپیوندند. ولی بعد فهمیدم که تحلیلم اشتباه بوده است. دوستان بخوبی می دانند که نیروهای سرکوبگر در روزهای 30 خرداد و 18 تیر امسال، تمام ورودیهای متصل به خیابان آزادی و میدان انقلاب را بستند و به کسی اجازه پیشروی ندادند. شاید آنها در روز جمعه بار دیگر نگذارند پس از پایان نماز مردم از پارک لاله، خیابانها و کوچه های اطراف و منازل مسکونی، به سمت دانشگاه تهران سرازیر شوند. از این رو اکیدا توصیه می کنم اگر کسی واقعا مایل به مشارکت در حرکت عظیم روز جمعه است و مصمم است که بیاید باید قبل از شروع نماز خود را به محل دانشگاه تهران برساند و خود را در میان نمازگزاران جای دهد. نیروهای سرکوبگر بعد از پایان نماز، اجازه اضافه شدن جمعیت از خیابانها و کوچه های اطراف دانشگاه و رفتن آنها به سمت دانشگاه را نخواهند داد. دوستان مستقر در بلوار کشاورز و پارک لاله هم باید حداقل خود را به صفوف آخر نماز مستقر در بلوار کشاورز بچسبانند و گرنه ممکن است بعد از اتمام نماز خروجیهای پارک لاله را به سمت بلوارکشاورز و خیابان ولیعصر و کارگر ببندند و مردم را در پارک محبوس کنند. بنابراین تمام کسانی که روز جمعه می آیند باید خود را قبل ازشروع نماز در بین نمازگزاران جای دهند. اینطوری احتمال حضور موثر سبزها بیشتر می شود. همچنین در هنگام شعار های احتمالی، وحدت و کوبندگی بیشتری خواهیم داشت. لطفا به نحو مقتضی به اطلاع همه مشارکت کنندگان در مراسم روز جمعه برسانید.

۴ نظر:

  1. ‫به نظر من باید رفت. ولی حتما تو جیبهامون و یا تو کیفمون یک چیز سبزی با خودمون ببریم. مثلا یک شال و یا یک مچبند و ... و در موقع مناسب رو کنیم.
    ‫البته ممکن هم هست که جلو خیلی ها رو بگیرن. چون هر چی باشه قیافه اهل نماز جمعه تابلو هستش.
    ‫امضا : خانم ایران زرتشتی
    ‫http://iranzartoshti.blogspot.com

    پاسخحذف
  2. نگران نباشید. جلوی کسی را نخواهند گرفت. ولی شما را بخدا صبح خیلی زود بیایید تا زیر سقف را دشمنانمان با شعارهای انحرافی شان پر نکنند. در مورد هاشمی هم خیالتان راحت باشد. با وجود مصباح و احمدی نژاد، حیات هاشمی در حیات جنبش سبز است و خودش این را بهتر از هر کسی می داند. پس مطمئن باشید به زیرکانه ترین وجهی چنان احمدی نژاد را بکوبد که خودمان هم هاج و واج بمانیم

    پاسخحذف
  3. همه گونه روشهای ابتکاری اکیدا توصیه میشود:

    1. بردن پلاکارد احمدینژاد که وقتی لایه ی رویی کنده شود عکس میرحسین را ببینی

    2. پوشیدن لباس سبز زیر لباس مشکی

    3. قایم کردن شال سبز زیر چفیه

    4. بردن بادکنک سبز و باد کردنش وسط نماز

    5. بردن پلاکارد احمدینژاد روی پلاکارد سبز و خط کشیدن روی عکسش وقتی از ایست بازرسی گذشتید

    6. بردن پرچم ایران و لوله کردن آن بصورتی که فقط قسمت سبزش معلوم باشد

    خودم هم فکر نمیکردم اینهمه ابتکار به ذهنم بیاد. شما هم فکر کنید و ایده بنویسید

    پاسخحذف
  4. بیایید شعارهایی که کیهان (سرمقاله 5شنبه شریعتمداری) برای نماز جمعه فردا به طرفداران احمدی نژاد توصیه کرده را به این شکل تغییر بدیم. (فقط با جایگزینی بعضی کلمات)

    ما اهل کوفه نیستیم حسین تنها بماند
    خونی که در رگ ماست هدیه به ملت ماست
    ما همه سرباز توییم موسوی، گوش به فرمان توییم موسوی

    لطفا دوستانی که در بالاترین عضو هستند اطلاع رسانی کنند

    پاسخحذف